Uusi yrityslainojen markkinapaikka on avattu

Joutsen Rahoitus Oy on avannut uuden, läpinäkyvän ja kilpailukykyisen yritysrahoituspalvelun. Tarjoamme kehittynyttä ja asiantuntevaa palvelua rahoitusta hakeville yrityksille sekä sijoittajille mahdollisuuden saada kohtuullista korkotuottoa. www.joutsenrahoitus.fi -palvelu tarjoaa kohtaamispaikan, jossa sijoittajat ja hyvät rahoitusta tarvitsevat yritykset kohtaavat.

Joutsen Rahoitus tarjoaa markkinoiden edistyksellisemmän yrityslainoihin erikoistuneen verkkopalvelun, josta rahoitusta tarvitseva yritys voi löytää tarpeisiinsa sopivan lainan ja lainanantaja eli sijoittaja voi saada kohtuullista korkotuottoa, joka ei ole osakemarkkinoihin sidoksissa. Joutsen Rahoitus tarjoaa sijoittajille ammattimaisen, luottamuksellisen ja turvallisen palvelun sijoittaa yrityslainoihin.

”Olemme halunneet rakentaa markkinapaikan, joka vastaa aidosti markkinoiden tarpeisiin. Halusimme monipuolistaa pk-sektorin yritysten rahoitusvaihtoehtoja. Toimintaamme on alusta saakka ohjannut avoimuus, ammattimaisuus sekä tehokkuus. Olemme tehneet palvelumme ammattimaisten sijoittajien tarpeet huomioiden, ja näin ollen pystymme vastaamaan myös suuremmassa kokoluokassa oleviin rahoitushankkeisiin.”

Joutsen Rahoituksen luotonmyöntöprosessi on rakennettu yhdessä finanssialan merkittävien toimijoiden kanssa, ja tällä haluamme varmistaa vastuullisen lainojen välittämisen sekä luottotappioiden minimoinnin.

Vakavarainen suomalainen palveluntuottaja

Joutsen Rahoitus Oy on vuonna 2015 perustettu osakeyhtiö, joka on keskittynyt markkinapaikkojen kehittämiseen, ylläpitämiseen ja vuokraamiseen.

Suomalainen Joutsen Rahoitus Oy on yhtiön operatiivisen johdon sekä Suomen Pankkiiriliike Oy:n omistama vakavarainen palveluntarjoaja. Yhtiön tavoitteena on alusta saakka ollut verkostoitua ja tehdä yhteistyötä arvostettujen sekä vakavaraisten toimijoiden kanssa, jotta pystymme palvelemaan asiakkaitamme mahdollisimman laadukkaasti.

Pääyhteistyökumppanimme:

Suomen Pankkiiriliike Oy

Suomen Pankkiiriliike on valtakunnallinen sijoituspalvelukonserni, jonka palveluksessa on noin 80 kokenutta asiantuntijaa. Suomen Pankkiiriliikkeen kautta sijoitettu asiakasvarallisuus on noin 3 miljardia euroa. Suomen Pankkiiriliikkeellä on toimintansa harjoittamiseen Finanssivalvonnan myöntämä sijoituspalvelutoimilupa.

www.suomenpankkiiriliike.fi

Suomen Asiakastieto Oyj

Asiakastieto on yksi Suomen johtavista yritysjohdon, taloushallinnon, riskienhallinnan sekä myynnin ja markkinoinnin tietopalvelujen toimittajista Suomessa. Asiakastieto on apunamme lainojenvälityksen päätöksentekoprosessien sekä asiakkuuksien hallinnan automatisoiduilla yritys- ja luottotietoratkaisuilla.

www.asiakastieto.fi

Intrum Justitia Oy

Intrum Justitia on luotonhallinnan ja perinnän asiantuntijayritys. Intrum Justitia on yksi toimialansa suurimmista toimijoista Euroopassa. Intrum Justitia vastaa Joutsen Rahoituksen välittämien lainojen perinnästä.

www.intrum.fi

Signicat AS

Signicat tuottaa sähköisen tunnistamisen ja sähköisen allekirjoittamisen ratkaisuja. Signicatin avulla pystymme tarjoamaan asiakkaillemme EU-direktiivin mukaiset sähköiset allekirjoitukset. Signicat on Pohjoismaiden markkinajohtaja.

www.signicat.com

Maksuturva Oy

Maksuturva Group on Finanssivalvonnan valvonnassa toimiva kotimainen maksulaitos ja maksupalveluntarjoaja.

www.maksuturva.fi

Lisätietoja:
Antti Suorsa, Toimitusjohtaja, Joutsen Rahoitus Oy, puh. +358 50 5252112 / antti.suorsa(at)joutsenrahoitus.fi ja Mikael Sippola, Toimitusjohtaja, Suomen Pankkiiriliike Oy, puh. +358 50 3877003 / mikael.sippola(at)suomenpankkiiriliike.fi