Joutsen Rahoitus on nyt UB Rahoitus

Joutsen Rahoitus on nyt UB Rahoitus

Joutsen Rahoituksen nimi on jatkossa UB Rahoitus. Nimenmuutos liittyy marraskuussa 2017 tehtyyn omistusjärjestelyyn. Yritysjärjestelyn seurauksena Joutsen Rahoituksesta tuli osa United Bankers -konsernia.

Palvelumme verkkotunnus vaihtuu nimenmuutoksen yhteydessä muotoon www.ubrahoitus.fi. Vanha www.joutsenrahoitus.fi ohjaa jatkossa uudistetulle sivustolle. Myös sähköpostien osoitteet vaihtuvat muotoon etunimi.sukunimi@ubrahoitus.fi. Vanhat joutsenrahoitus.fi -päätteiset sähköpostiosoitteet toimivat toistaiseksi normaalisti uusien sähköpostiosoitteiden rinnalla.

Uudistettu verkkopalvelu

Nimenmuutoksen yhteydessä verkkopalvelumme ulkoasu on uudistettu noudattelemaan United Bankers -konsernin visuaalista linjaa. Myös muut materiaalit tulevat jatkossa kaikilta osin noudattelemaan samaa ulkoasua. Verkkopalvelun uudistamisessa olemme pyrkineet tekemään sivuston käytöstä entistä helpompaa.

Uudistuksia myös yritysrahoituksessa

Tarjoamme jatkossa vakuudettomien yrityslainojen ohella myös vakuudellisia yrityslainoja. Reaalivakuudellisissa yrityslainoissa korkokulut ovat vakuudettomia edullisemmat, ja lisäksi vakuudellisissa lainoissa on mahdollisuus pidempään laina-aikaan.

Reaalivakuudellisten lainojen lisäksi olemme tuoneet yrityslainoihin uuden lyhennystavan kuukausilyhenteisen ja kertalyhenteisen ohelle. Uusi lyhennystapa yhdistää kuukausi- ja kertalyhenteisen lainan parhaat puolet. Kuukausi- ja kertalyhenteisen yrityslainan yhdistelmä on tarjolla sekä vakuudettomana että reaalivakuudellisena.

Lisätietoja:

Antti Suorsa, toimitusjohtaja, UB Rahoitus Oy
Sähköposti: antti.suorsa@ubrahoitus.fi
Puhelin: 050 525 2112

Lue myös United Bankers Oyj:n tiedote liittyen United Bankersin ja Suomen Pankkiiriliikkeen väliseen yritysjärjestelyyn.