Pk-yrityksille on nyt tarjolla suuryritysten rahoitusratkaisut

Joutsen Rahoituksen yrityslainojen markkinapaikka on nyt avattu myös lainaa hakeville yrityksille. Luotonmyöntöprosessimme on nopea, ammattimainen ja tehokas. Pystymme vastaamaan suurempiinkin rahoitustarpeisiin.

Mikäli teillä on tarpeita rahoitukselle, on kyse sitten investoinnista, käyttöpääoman tarpeesta tai yrityskaupasta, niin kääntykää puoleemme. Olemme mielellämme kumppaninanne kaikissa eri rahoitustarpeissa.

– Voimme ylpeinä kertoa, että nyt Pk-yrityksille on tarjolla suuryritysten rahoitusratkaisut! Tavoitteenamme on monipuolistaa Suomen ja Euroopan rahoitusratkaisuja ja näin ollen luoda taloudellista hyvinvointia rahoitettaville yrityksille sekä sijoittajille. Toivotamme sekä sijoittajat että rahoitusta tarvitsevat yritykset tervetulleiksi Pohjois-Euroopan kehittyneimmälle yrityslainojen markkinapaikalle, kertoo Joutsen Rahoitus Oy:n toimitusjohtaja Antti Suorsa.

Laitetaan yhdessä Suomen talouden pyörät pyörimään!

Joutsen Rahoitus laajentaa suomalaisten yritysten rahoitusmahdollisuuksia tarjoamalla paremman ja toimivamman rahoitusmallin.

Lisätietoja:
Antti Suorsa, Toimitusjohtaja, Joutsen Rahoitus Oy, puh. +358 50 5252112 / antti.suorsa(at)joutsenrahoitus.fi