Joutsen Rahoitukselle uusia jakelukanavia

Joutsen Rahoitus Oy on solminut kaksi uutta yhteistyösopimusta. Joutsen Rahoitus tarjoaa nyt sijoituspalveluaan myös Elina Pankkiiriliike Oy:n ja Sijoitusvoima Oy:n kautta. Toivotamme kaikki uusien yhteistyökumppaniemme asiakkaat tervetulleeksi käyttämään markkinoiden edistyksellisintä yrityslainasijoittamiseen erikoistunutta verkkopalvelua.

Elina Pankkiiriliike – suomalainen pankkiiriliike

Elina Pankkiiriliike Oy on suomalainen, vuonna 2005 toimintansa aloittanut pankkiiriliike. Elina Pankkiiriliike on pankkiryhmistä riippumaton, avainhenkilöstönsä omistama sijoituspalveluyritys, joka toimii Finanssivalvonnan myöntämällä toimiluvalla ja sen valvonnassa. Elina Pankkiiriliike on myös Sijoittajien Korvausrahaston jäsen.

Elina Pankkiiriliike tarjoaa asiakkailleen laajan kirjon erilaisia sijoitustuotteita ja -palveluita. Jatkossa tarjolla on myös mahdollisuuden sijoittaa Joutsen Rahoituksen kautta valmiiksi arvioituihin suomalaisten pk-yritysten lainoihin.

www.elinapl.fi

Sijoitusvoima – kotimainen, riippumaton vakuutusmeklariyhtiö

Sijoitusvoima Oy on vakuutusyhtiöistä ja pankeista riippumaton puolueeton asiakkaan edustaja, joka valvoo aina toimeksiantajansa etua. Sijoitusvoima Oy on itsenäinen rahasto- ja vakuuutusvälittäjä, joka tarjoaa henkilövakuutuksia, varainhoitopalveluja sekä sijoitusrahastoja useisiin eri yhtiöihin. Nyt palvelutarjontaa täydentää mahdollisuus sijoittaa Joutsen Rahoituksen kautta suomalaisten pk-yritysten valmiiksi arvioituihin lainoihin.

sijoitusvoima.fi

Lisätietoja:
Antti Suorsa, Toimitusjohtaja, Joutsen Rahoitus Oy, puh. +358 50 5252112 / antti.suorsa(at)joutsenrahoitus.fi